Söker du efter "Fångad av främlingar LÄTTLÄST" av Åsa Storck? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Fångad av främlingar LÄTTLÄST
Av Åsa Storck
Bok- presentation: |
Fångad av främlingar LÄTTLÄST |
Författar- presentation: |
Åsa Storck |
![]() |
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker.
Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.
Inna förstod att hon borde vara förtvivlad. Istället gick det vågor av varm glädje genom henne. Hon var ju inte ensam fånge. Ram var också där! Den gamla kvinnan såg allt från sitt gömställe. Röken från de nerbrunna hyddorna. Främlingarna och deras båtar. Och värst av allt, Ram och Inna bundna med kraftiga remmar.
Vad kunde hon göra för att rädda dem?
Fångad av främlingar är den fristående fortsättningen på Hemligheten, och minst lika spännande.
Utgåvor
LÄTTLÄST!
Inna förstod att hon borde vara förtvivlad. Istället gick det vågor av varm glädje genom henne. Hon var ju inte ensam fånge. Ram var också där! Den gamla kvinnan såg allt från sitt gömställe. Röken från de nerbrunna hyddorna. Främlingarna och deras båtar. Och värst av allt, Ram och Inna bundna med kraftiga remmar.
Vad kunde hon göra för att rädda dem?
Bok: 164365
Anmäl textfel