Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R av Evert Gummesson - LitteraturMagazinet

Butiken är stängd tills vidare

 Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R - Inbunden
Beställningsvara, 504 kr
 Information från förlaget 

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Av Evert Gummesson

Bok-
presentation:
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Författar-
presentation:
Evert Gummesson
Inbunden
Beställningsvara, 504 kr

Utgåvor

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Definitivt slut
Utgivningsdatum: 19980715
9789147042791

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Beställningsvara

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Läs mer


Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.

Utgivningsdatum: 20020118
9789147063970

Bok: 115164

Anmäl textfel

Utgivning

Direkthandel - en affärsmöjlighet i tiden

av Evert Gummesson
Boken ger en presentation av direkthandeln samt konkreta tips fö...

Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring

av Evert Gummesson
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one...

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

av Evert Gummesson
Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditione...

Resultatinriktad marknadsföring

av Evert Gummesson
En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståe...

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Tredje boken om Betty gör mig besviken

Recension: Käraste vänner av Katarina Widholm

Pricksäker satir över kulturlivet

Recension: Vi är inte här för att ha roligt av Nina Lykke

Trovärdigt om vikingarnas handelsresor

Recension: Miklagård av Agneta Arnesson Westerdahl

Om motstånd i Hitlers Tyskland

Recension: Mildred : den sanna berättelsen om kvinnan i hjärtat av den tyska motståndsrörelsen av Rebecca Donner

En bok fylld av drömmar, minnen och längtan

Recension: Och väggarna förvandlades till världen runtomkring av Johanna Ekström

På andra sidan Urvattnet

Recension: Spiritus av Linda Åkerström

En titel som lovar för mycket

Recension: Himmlers Sverige: Visioner och verklighet av Lennart Westberg

En angelägen bok om postcovid

Recension: Jag är inte här, det här händer inte av Annah Björk

Vägen till 11 september

Recension: Al-Qaidas krig : Historien bakom den islamistiska terrorismen av Jens Nordqvist

När det lätta inte är det rätta

Recension: Ett bloss i Barcelona av Malin Letser
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB