Söker du efter "Kundorienterad verksamhetsutveckling" av Jan Helling? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Kundorienterad verksamhetsutveckling
Av Jan Helling, Tomas Helling
Bok- presentation: |
Kundorienterad verksamhetsutveckling |
Författar- presentation: |
Jan Helling |
![]() |
Utgåvor
Detta är en handbok för ledare som utvecklar och utvärderar organisationens verksamhet. Här beskrivs användning av de modeller för verksamhetsutveckling som har utvecklats av Institutet för kvalitetsutveckling, SIQ och The European Foundation for Quality Management, EFQM. Modellerna baseras på en serie grundläggande värderingar som utgör kärnan i kundorienterad verksamhetsutveckling. De är kännetecknande för framgångsrika organisationers verksamhet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Bok: 112952
Anmäl textfel