Söker du efter "Den lojala kunden" av Magnus Söderlund? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Den lojala kunden
Av Magnus Söderlund

Bok- presentation: |
Den lojala kunden |
Författar- presentation: |
Magnus Söderlund |
![]() |
Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur man lyckas behålla befintliga kunder. Kundlojalitet har blivit ett nyckelord. Kanske är det dags att mynta det nya begreppet lojalitetsföring?
Läs mer
Den lojala kunden försöker reda ut begreppen genom att lämna svar på frågor som: Vad är kundlojalitet? Vad är det som driver fram lojaliteten? Vad kan lojalitetsföraren göra? Vilka blir konsekvenserna av kundlojalitet? Boken baseras på befintliga teorier och modeller inom området, samtidigt som den strävar efter att expandera dessa.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Utgåvor
Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur man lyckas behålla befintliga kunder. Kundlojalitet har blivit ett nyckelord. Kanske är det dags att mynta det nya begreppet lojalitetsföring?
Bok: 115901
Anmäl textfel