Söker du efter "Barn av sin stad / Lättläst" av Per Anders Fogelström? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Barn av sin stad / Lättläst
Av Per Anders Fogelström
|
Bok- presentation: |
Barn av sin stad / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Per Anders Fogelström |
|
|
| Originaltitel: | Barn av sin stad |
Huvudpersonerna i Barn av sin stad är Lotten och hennes barn. I Lottens liv finns både glädje och sorg.
Tiden går och barnen växer upp och bilder egna familjer. Och Stockholm fortsätter att förändras.
Illustrerad med teckningar.
Den andra delen i Per Anders Fogelströms släktkrönika handlar om hur det var att leva i Stockholm för 100 år sedan.
Utgåvor
Huvudpersonerna är Lotten och hennes barn.
I Lottens liv finns både glädje och sorg.
Barnen växer upp och bildar egna familjer.
Stockholm fortsätter att förändras.
Bok: 168533
Anmäl textfel

