Söker du efter "Lättläst träteknik PDF" av Stig Andersson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Lättläst träteknik PDF
Av Stig Andersson
Bok- presentation: |
Lättläst träteknik PDF |
Författar- presentation: |
Stig Andersson |
![]() |
Illustratör: | Eva Jonsson |
LÄTTLÄST TRÄTEKNIK är ett material i ämnet slöjd.
Läromedlet är i form av PDF för utskrift.
Det består består av sju fristående delar.
Varje del behandlar ett område inom slöjden.
Följande delar ingår i materialet:
Materiallära
Handverktyg
Maskinkunskap
Limteknik
Ritteknik
Ytbehandling
Arbetsskydd och miljö
Facit
I materialet beskrivs de vanligaste verktygen, maskinerna, materialen, beslagen, skruvarna med mera som används i ämnet träteknik.
De delar av läromedlet som behandlar det praktiska arbetet kräver handledning av yrkeskunnig personal.
Varje ämne innehåller repetitionsfrågor.
I ett gemensamt facit finns samtliga svar samlade.
Läromedlet är skrivet med korta meningar och det är rikt illustrerat.
Skollicens, obegränsat antal användare.
Vid köp skickas ett mail med inloggningsuppgifterna.
Mailet skickas till den adress som uppgavs vid beställningen. Adress till inloggningssidan är www.pedagogiskabokhyllan.se
Det skickas alltid både student och lärarinloggning.
Vissa läromedel, tex kopieringsunderlag innehåller inget studentmaterial och då är studenthyllan tom.
Vid framtida köp av andra läromedel som distribueras via pedagogiskabokhyllan används samma inloggningar.
Förvara därför inloggningsuppgifterna på ett sådant sätt
att alla berörda lärare på skolan har åtkomst till dessa.
Utgåvor
Bok: 265720
Anmäl textfel