
Söker du efter "Mannen på stranden / Lättläst" av Henning Mankell? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Mannen på stranden / Lättläst
Av Henning Mankell

Bok- presentation: |
Mannen på stranden / Lättläst |
Författar- presentation: |
Henning Mankell |
![]() |
En man sitter död i baksätet på en taxi. Han har blivit brutlat mördad. Den välkände kommissarien Kurt Wallander vid Ystadspolisen måste hitta mördaren. En spännande jakt börjar.
Utgåvor
En man sitter död i en taxi.
Hur har han dött och varför?
Kommissarie Kurt Wallander löser ett nytt fall.
En man sitter död i baksätet på en taxi. Han har blivit brutalt mördad. Den välkände kommissarien Kurt Wallander vid Ystadspolisen måste hitta mördaren. En spännande jakt börjar.
Bok: 168547
Anmäl textfel