Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus av Micael Dahlen - LitteraturMagazinet

 Glansholms Bokhandel & Antikvariat 

Söker du efter "Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus" av Micael Dahlen? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.

 Information från förlaget 

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus

Av Micael Dahlen

Bok-
presentation:
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
Författar-
presentation:
Micael Dahlen

Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.

Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.

Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.

Utgåvor

Övrigt
Förlag: Liber
Lagerstatus: Definitivt slut

Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.

Utgivningsdatum: 20030321
9789147072477

Bok: 116183

Anmäl textfel

Utgivning

Kaosologi

av Micael Dahlen
Inbunden, Finns i lager, 280 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Livet på Mars

av Micael Dahlen
Sveriges roligaste professor är tillbaka! Efter den bästsäljande ...
Inbunden, Finns i lager, 280 kr
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Monster

av Micael Dahlen
Mördare gör människor intresserade, blir kändisar, får beundrarbrev och möjligheter att tjäna en förmögenhet. Men varifrån kommer detta intresse för mord? Micael Dahlén har rest över tre kontinenter för att finna svaren på sina frågor.

Nextopia : livet, lyckan och pengarna i förväntningssamhället

av Micael Dahlen
I Förväntningssamhället finns det gott om möjligheter för att bli...
Pocket, Finns i lager, 62 kr
Häftad, Finns i lager, 278 kr

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus

av Micael Dahlen
Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? H...

Marknadsföring i nya media - marknadsföring i kubik

av Micael Dahlen
Den här boken förser dig inte bara med nya kunskaper, utan lär oc...

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Välskrivet relationsdrama

Recension: Kom i min famn av Caroline Eriksson

Morris Mohlin träffar målet

Recension: Morris Mohlin är levande måltavla av Maria Frensborg

Liv och död i Lagos

Recension: Min syster, seriemördaren av Oyinkan Braithwaite

Bland pärlor och hajar

Recension: Pärlfiskaren av Karin Erlandsson

Häxeri mot patriarkat i stark debut

Recension: Vredens gudinnor av Katie Lowe

Spökhistoria på en stormig ö

Recension: Mysteriet på Ödeborgen av Kristina Ohlsson

Från Sargassohavet och tillbaka igen

Recension: Ålevangeliet : Berättelsen om världens mest gåtfulla fisk av Patrik Svensson

Mörkt, blodigt och magnifikt

Recension: Vei. Bok 2 av Sara Bergmark Elfgren

Underhållande och lärorikt om symboler och deras historia

Recension: Klassiska symboler : en uppslagsbok av Jan-Öjvind Swahn

Fina samtal i flamsig inramning

Recension: Alla kan dö av Nina Hemmingsson
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB